GOOGLE ADS და GOOGLE-ის სხვა პროდუქტები
- ლექტორი:
- მარიამ ხაზალაშვილი
- 12 შეხვედრა
- 24 საათი
კურსის სრული ღირებულება - 660 ₾
განვადებით თვეში 0 ₾-დან
კურსის მიზანია კურსდამთავრებულებმა შეძლონ Google Ads კამპანიის დამოუკიდებლად დაგეგმვა და განხორციელება. ასევე, გაეცნონ და გამოიყენონ Google-ის მარკეტინგული პლატფორმის სხვა ინსტრუმენტები სასურველი შედეგების მისაღებად.
სასწავლო კურსის სწავლის შედეგები:
რას ვისწავლი?
- ციფრული მარკეტინგის მნიშვნელობა და უპირატესობა
- მსოფლიოში ერთ-ერთი ყველაზე გამოყენებადი ციფრული სარეკლამო პლატფორმის Google Ads-ის შესაძლებლობები და გამოყენება
- საქართველოში არსებული პრობლემები და რეკომენდაციები, რომლებიც კამპანიის დაგეგმვისა და გაშვებისას არის გასათვალისწინებელი
- Google-ის მარკეტინგულ პლატფორმაში შემავალი ინსტრუმენტების ფუნქცია და მნიშვნელობა
რას შევძლებ?
- ციფრული მედია სტრატეგიის შემუშავება
- შედეგებზე ორიენტირებული Google Ads კამპანიების დამოუკიდებლად დაგეგმვა, განხორციელება, რეპორტინგი და შედეგების ანალიზი
- Google-ის სხვა მარკეტინგული ინსტრუმენტების გამოყენება
რა მოთხოვნებს უნდა ვაკმაყოფილებდე?
- ინგლისური ენის ცოდნა
- ახალი ტექნოლოგიების გაცნობისა და ათვისების სურვილი
ლექტორის შესახებ:
- მარიამ ხაზალაშვილი არის ციფრული მარკეტინგის სპეციალისტი სააგენტო Port:80-სა და DDB Bettefly-ში;
- ციფრულ სფეროში 3+ წლიანი გამოცდილებისა და სააგენტოებში მრავალფეროვან კლიენტებთან მუშაობის შედეგად საშულება ჰქონდა შეესწავლა სხვადასხვა ციფრულ არხები და ემუშავა ბევრ საინტერესო ქეისზე
- მარიამს უთანამშრომლია შემდეგ ბრენდებთან: Silknet, M2, Meama, Kobi, KFC, Tolia, Liberty Bank, Eurocredit, Galleria Tbilisi, East Point, Europebet, Berlin Chemie
გადმოწერე სილაბუსი