ციფრული მარკეტინგის სუპერძალა: როგორ მივწვდეთ სასურველ აუდიტორიას?

რეგისტრაცია ➜
🎁 კურსის ჩუქება
სილაბუსი

🤘 21 მარტს, 20:30 საათზე, სმარტ აკადემია გიწვევს შეხვედრაზე: ,,ციფრული მარკეტინგის სუპერძალა: როგორ მივწვდეთ სასურველ აუდიტორიას?''

🥰 მარიამ ხაზალაშვილი ისაუბრებს თავის კარიერულ გზაზე და მოგვიყვება, როგორ გახდა ციფრული მარკეტერი

🔷 ასევე ის მომოიხილავს შემდეგ საკითხებს:

🔸 რატომ სჭირდება ციფრული მარკეტერი ყველა ბიზნესს?

🔸 რა კავშირი აქვს აუდიტორიის შერჩევას და კომპანიის მიზნებს?

🔸 როგორ ვაკონტროლოთ ციფრული კამპანიის შედეგები?

🔸 როგორ გავხდე ციფრული მარკეტერი და რამდენი ხანი დამჭირდება ამისთვის?

🙋‍♀️ ვინ არის მარიამ ხაზალაშვილი?

✔️ მარიამი არის ფრილანსერი სააგენტო Port:80-ში, სადაც სტრატეგიულ მიმართულებას ხელმძღვანელობს, ამზადებს დამწყებ სპეციალისტებს და მუშაობს სხვადასხვა პროექტზე.

✔️ ის იყო ციფრული მარკეტინგის მენეჯერი Diplomat Georgia-ში, ამ ეტაპზე თანამშრომლობს სხვადასხვა კომპანიასთან და ასრულებს ციფრული მარკეტინგის კონსულტანტის როლს.

✔️ რამდენიმეწლიანი გამოცდილების ფარგლებში უთანამშრომლია შემდეგ ბრენდებთან: Silknet, M2, Meama, Kobi, KFC, Tolia, Liberty Bank, Eurocredit, Galleria Tbilisi, East Point, Europebet, Berlin Chemie, Pringles, Synevo, SANGU და ა.შ.

❤ დარეგისტრირდი შეხვედრაზე და შეინახე დასწრების ბმული


კონსულტაციისთვის დამიკავშირდი 591 67 00 67

რეგისტრაცია ➜



სხვა კურსები

FRONT-END DEVELOPMENT & SEO კურსი

ფრონტ ენდ დეველოპმენტი ერთ-ერთი მოთხოვნადი მიმართულებაა მსოფლიო ბაზარზე. კურსის ფარგლებში მსმენელს შესაძლებლობა ექნება დაეუფლოს და გაერკვეს ფრონტ ენდ დეველოპმენტის პრინციპებში და შეიძინოს ყველა საჭირო უნარი საკუთარი ვებ გვერდის ასაწყობად და ამ მიმართულებით კარიერის შესაქმნელად.

სოციალური მედია მარკეტინგის კურსი

სოციალური მედიის მარკეტინგის კურსი აგებულია სოციალური მედია სტრატეგიის რვა საფეხურიანი მოდელის ირგვლივ, შესაბამისად, სასწავლო მასალა არის თანმიმდევრული და ლოგიკური, ხოლო სტუდენტს ეძლევა საშუალება ააწყოს ისეთი სოციალური მედია სტრატეგია, რომლის მეშვეობითაც მიაღწევს სასურველ მარკეტინგულ მიზნებს.

პროდუქტის მარკეტინგი: სტრატეგია, ანალიზი და პრაქტიკა

კურსში შეიტყობ, რომ პროდუქტის მარკეტინგი არის სახელმძღვანელო, რომელიც ეხმარება პროდუქტს იპოვოს სწორი გზა მომხმარებლებისკენ. ეს გულისხმობს მნიშვნელოვანი გადაწყვეტილებების მიღებას იმის შესახებ, თუ როგორ უნდა ვისაუბროთ პროდუქტზე, როგორ გავყიდოთ ეფექტურად და დავწრმუნდეთ, რომ არსებულ და პოტენციურ მომხმარებელს კარგად ესმის მისი ღირებულება.

UX/UI დიზაინის კურსი

UI/UX დიზაინის კურსის ფარგლებში სტუდენტები შეისწავლიან ვებ აპლიკაციების აწყობის სტრუქტურას და დამოუკიდებლად შეძლებენ ვებ გვერდის დიზაინის აწყობას.

ყველა კურსი