პროდუქტის მარკეტინგი
- ლექტორი:
- ნანიკო გულისაშვილი
- 12 შეხვედრა
- 24 საათი
კურსის სრული ღირებულება - 990 ₾
განვადებით თვეში ₾-დან
კურსი დაგეხმარებათ გაეცნოთ პროდუქტის მარკეტინგის მნიშვნელოვან როლს თანამედროვე კომპანიებში, შეისწავლოთ საჭირო ინსტრუმენტები და ტაქტიკა სტრატეგიული გადაწყვეტილებების მისაღებად, გამოგიმუშავოთ ის უნარ-ჩვევები, რომელიც დაგეხმარებათ თქვენი პროდუქციის უკეთ პოზიციონირებისთვის.
კურსის მიზანია, სტუდენტმა შეძლოს პროდუქტის შექმნის პროცესში ჩართვა, იდეიდან განხორციელებამდე, სხვა სტრატეგიულ დეპარტამენტებთან ერთად. ეს კურსი საშუალებას მოგცემთ დაინახოთ პროდუქტის სასიცოცხლო ციკლი, შექმნათ საერთო მარკეტინგული გეგმა, რომელიც მოიცავს კალენდარს ყველა სხვადასხვა მარკეტინგული ტაქტიკით პროდუქტის ბაზარზე გასატანად და მისი სიცოცხლისუნარიანობის გასაზრდელად.
კურსის მსმენელებს ეცოდინებათ:
- პროდუქტის მარკეტინგის მნიშვნელობა კომპანიებში
- ახალი პროდუქტის შექმნისა და განვითარების ეტაპები
- პროდუქტის პოპულარიზაცია
- პროდუქტის მარკეტინგის მენეჯერის ძირითადი მოვალეობები და პასუხისმგებლობები
- როგორ იმუშაონ პროდუქტის შექმნის პროცესში ჩართულ სხვა მნიშვნელოვან რგოლებთან
- პროდუქტის წარმატების საზომი ინსტრუმენტები
- როგორ გამოიმუშავონ პროდუქტის მარკეტინგის მენეჯერის შესაფერისი უნარები
- როგორ გახდნენ პროდუქტის მარკეტინგის მენეჯერები
კურსის მსმენელებს შეეძლებათ:
- შექმნან ღირებული პროდუქტი მომხარებლის მოთხოვნებიდან გამომდინარე
- შეტყობინებებისა და პოზიციონირების ჩარჩოების შექმნა, რომლებიც პროდუქტს გამოარჩევს კონკურენტებისგან
- აქციონ პროდუქტის მარკეტინგის როლი კომპანიის მნიშვნელოვან ნაწილად
- დაინახონ სრული პროდუქტი ადრეული დაგეგმვიდან იდეის განხორციელებამდე
- იმუშაონ ყველა სტრატეგიულ დეპარტამენტთან და დაამყარონ სწორი კომუნიკაცია
- პროდუქტის გაშვებისთვის საჭირო ღონისძიებების გატარება
ლექტორის შესახებ
- ნანიკო გულისაშვილი არის Adjarabet.com - ის კაზინოს პროდუქტების მარკეტინგის მენეჯერი
- ამასთანავე ბიზნეს-ინჟინერიის დოქტურანტურის კანდიდატი
- მას აქვს მარკეტინგის გუნდთან მუშაობის 6-წლიანი გამოცდილება. თანამშრომლობს სხვადასხვა ინდუსტრიებთან ტექნოლოგიურ და საცალო ბიზნესში, როგორც საქართველოში, ასევე მის ფარგლებს გარეთ.
- დღესდღეობით ნანიკო უძღვება საქართველოში ერთ-ერთი წარმატებული კაზინოს პროდუქტების მარკეტინგს. ის უშუალოდ მონაწილეობს ახალი პროდუქტის შექმნის, დაგეგმვისა და განხორციელების პროცესში. ქმნის პროდუქტს, ახდენს მის პოპულარიზაციას და ახორციელებს მონიტორინგს. ნანიკო თანამშრომლობს კრეატიულ და დეველოპერულ გუნდთან ინოვაციური პროდუქტის შექმნის ყველა ეტაპზე.